Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Japan?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lunkan" data-source="post: 271158" data-attributes="member: 6538"><p>Hej.</p><p></p><p>I april åker jag själv till Japan. Vill uppleva de japanska bergen. </p><p></p><p>Enligt min kontaktperson på företaget WE LOVE SNOW varar skidsäsongen tom mitten av maj.</p><p>Jag har fått rekommendation att åka till Kagura.</p><p><a href="http://www.welovesnow.com" target="_blank">http://www.welovesnow.com</a> </p><p></p><p>Några av mina funderingar:</p><p>- Jag vill ha varierande pister och offpist-åkning</p><p>- Uppleva japansk natur</p><p>- Hyra utrustning (orkar inte bära på all utrsutning), men jag är lång - japaner oftast korta så </p><p>frågan är ju om det går! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Vore väldigt tacksam om någon som åkt skidor i Japan kunde ge mig tips!</p><p></p><p>Arigatou!</p><p>/Anna</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lunkan, post: 271158, member: 6538"] Hej. I april åker jag själv till Japan. Vill uppleva de japanska bergen. Enligt min kontaktperson på företaget WE LOVE SNOW varar skidsäsongen tom mitten av maj. Jag har fått rekommendation att åka till Kagura. [URL]http://www.welovesnow.com[/URL] Några av mina funderingar: - Jag vill ha varierande pister och offpist-åkning - Uppleva japansk natur - Hyra utrustning (orkar inte bära på all utrsutning), men jag är lång - japaner oftast korta så frågan är ju om det går! :) Vore väldigt tacksam om någon som åkt skidor i Japan kunde ge mig tips! Arigatou! /Anna [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Japan?
Tillbaka
Topp