Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
JapanPow
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JtoB" data-source="post: 1323275" data-attributes="member: 63759"><p>Hallå kära freeriders!</p><p>Mitten på september, spöregn ute, och fortfarande månader bort innan första snön är här.</p><p>För att stilla hungern har man fastnat i drömresor-tänk och jag kikar nu därför på resor till Japan för skidåkning 2026.</p><p>Därmed behöver jag nu allas hjälp (well, åtminstone från er lyckliga snöjägare som haft förmånen att för någon vecka eller två, huserat i puderdrömmarnas himmelrike). </p><p></p><p>Om man gör sin första resa till Japan för skidåkning, vart ska man? hur bör man lägga upp resan? och hur många dagar bör man vara borta totalt? Vad får man absolut inte missa och vad kan man räkna med att det kostar? etc.</p><p></p><p>Så har ni någon gång lagt en sväng i Japan, dela gärna med er av era äventyr!</p><p></p><p>Fred ut!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JtoB, post: 1323275, member: 63759"] Hallå kära freeriders! Mitten på september, spöregn ute, och fortfarande månader bort innan första snön är här. För att stilla hungern har man fastnat i drömresor-tänk och jag kikar nu därför på resor till Japan för skidåkning 2026. Därmed behöver jag nu allas hjälp (well, åtminstone från er lyckliga snöjägare som haft förmånen att för någon vecka eller två, huserat i puderdrömmarnas himmelrike). Om man gör sin första resa till Japan för skidåkning, vart ska man? hur bör man lägga upp resan? och hur många dagar bör man vara borta totalt? Vad får man absolut inte missa och vad kan man räkna med att det kostar? etc. Så har ni någon gång lagt en sväng i Japan, dela gärna med er av era äventyr! Fred ut! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
JapanPow
Tillbaka
Topp