Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Japanskidor till tjej
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoScando" data-source="post: 1065380" data-attributes="member: 80520"><p>Det är nå jävulskt glest mellan björkarna i Japan, men det tenderar att stå en jädra massa andra träd ivägen mellan dem också! Nej, men skogen är generellt gles i Japan, och med snön som sagt... Stora skidor är inga problem. Var inte rädd att fräsa på med storleken, det blir roligare då. Som sagt, definitivt völkl-skidan av de du räknade upp, men det finns många bra alternativ du också kan tänka på. Fast jag tror nog völkl är ett bra alternativ, jag gillar färgen också, som fan (varför görs det inga karaterosa skidor i 130-bredd och 190-längd?!). Men på völkl skulle jag, precis som xviggenx säger, överväga att kliva upp ett snäpp i längden.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoScando, post: 1065380, member: 80520"] Det är nå jävulskt glest mellan björkarna i Japan, men det tenderar att stå en jädra massa andra träd ivägen mellan dem också! Nej, men skogen är generellt gles i Japan, och med snön som sagt... Stora skidor är inga problem. Var inte rädd att fräsa på med storleken, det blir roligare då. Som sagt, definitivt völkl-skidan av de du räknade upp, men det finns många bra alternativ du också kan tänka på. Fast jag tror nog völkl är ett bra alternativ, jag gillar färgen också, som fan (varför görs det inga karaterosa skidor i 130-bredd och 190-längd?!). Men på völkl skulle jag, precis som xviggenx säger, överväga att kliva upp ett snäpp i längden. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Japanskidor till tjej
Tillbaka
Topp