Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Jarle - Är han så rutinerad som han verkar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bud66" data-source="post: 1027901" data-attributes="member: 12646"><p>Hmm, att Jarle skulle vara bättre på att steka Bacon än Jibberisch är jag inte lika säker på som dig Heddious.</p><p>Jag skulle nog allt säga dött lopp mellan dessa två Baconfantomer.</p><p>Sen kan jag dock inte förstå varför de tjatar om bacon när det finns riktigt rökt och rimmat fläsk i bit som man skivar själv och steker. Betydligt mer Alfa än vanligt Bacon.</p><p></p><p>Men, på en punkt jag håller med dig fullständigt, och det är att Jibberisch är bäst på att misslyckas med att ragga liftwaffar för på det är han faktiskt totalt oduglig.</p><p>Faktiskt så dålig att jag härmed utnämner Jibberisch till bäst i världen på att misslyckas med raggningen av liftwaffe:D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bud66, post: 1027901, member: 12646"] Hmm, att Jarle skulle vara bättre på att steka Bacon än Jibberisch är jag inte lika säker på som dig Heddious. Jag skulle nog allt säga dött lopp mellan dessa två Baconfantomer. Sen kan jag dock inte förstå varför de tjatar om bacon när det finns riktigt rökt och rimmat fläsk i bit som man skivar själv och steker. Betydligt mer Alfa än vanligt Bacon. Men, på en punkt jag håller med dig fullständigt, och det är att Jibberisch är bäst på att misslyckas med att ragga liftwaffar för på det är han faktiskt totalt oduglig. Faktiskt så dålig att jag härmed utnämner Jibberisch till bäst i världen på att misslyckas med raggningen av liftwaffe:D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Jarle - Är han så rutinerad som han verkar?
Tillbaka
Topp