Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Jarle - Är han så rutinerad som han verkar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 1027905" data-attributes="member: 45951"><p>Det går inte att misslyckas att steka bacon. Vad gäller rimmat fläsk finns inget att invända. Tur att man inte måste välja. </p><p></p><p>Pasta är för Italienare. Och människor som önskar de vore Italienare. Med allt vad det innebär.</p><p></p><p>Bud66: Det är ju för fan inte så jävla lätt att försöka blinka sig till ett leende vid liften i sällskap av en förväxt Ompa-lompier som dessutom talar Göteborska så till den milda grad att man skulle kunna misstänka att han egentligen är, eller vill vara, Kurt Olsson. Sluta blocka en beta på uppdrag. En konstnär behöver ha lite arbetsro.</p><p></p><p>För att nämna trådens huvudman - det är ju jävligt svårt att se bra ut bredvid en snubbe med sådan steeze...</p><p></p><p>Sedan tycker jag faktiskt, till mitt försvar, att Skistar borde fokusera lite på humor i anställningskraven. Kom igen! Det svänger ju katten! Jag menar, de hade ju faktiskt lite skämtlynne när de satte lavinvarningen till 2. </p><p></p><p>/Lift-ninjan</p><p></p><p>För övrigt anser jag att Engelberg borde förstöras.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 1027905, member: 45951"] Det går inte att misslyckas att steka bacon. Vad gäller rimmat fläsk finns inget att invända. Tur att man inte måste välja. Pasta är för Italienare. Och människor som önskar de vore Italienare. Med allt vad det innebär. Bud66: Det är ju för fan inte så jävla lätt att försöka blinka sig till ett leende vid liften i sällskap av en förväxt Ompa-lompier som dessutom talar Göteborska så till den milda grad att man skulle kunna misstänka att han egentligen är, eller vill vara, Kurt Olsson. Sluta blocka en beta på uppdrag. En konstnär behöver ha lite arbetsro. För att nämna trådens huvudman - det är ju jävligt svårt att se bra ut bredvid en snubbe med sådan steeze... Sedan tycker jag faktiskt, till mitt försvar, att Skistar borde fokusera lite på humor i anställningskraven. Kom igen! Det svänger ju katten! Jag menar, de hade ju faktiskt lite skämtlynne när de satte lavinvarningen till 2. /Lift-ninjan För övrigt anser jag att Engelberg borde förstöras. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Jarle - Är han så rutinerad som han verkar?
Tillbaka
Topp