Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Järnrör sökes, gärna dubbelt
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wippeh" data-source="post: 139992" data-attributes="member: 41385"><p>hämtade nyss järnrör från morsans jobb. dom är helt utan skit på rören. föruom olja(va de nu ska va bra för). har ingen aning vad för rör du ska använad men de kommer nog gå skitbra om du går å fixar rör från ett företag som har sådana eller så typ letar du i skogen eller på skroten eller knycker en hastigshetsskylt(pinnen syftar jag på). Tibnor har 6m rör å köpa, vi splittade ett sådant så nu har vi en 3m rail med dubbla rör. ska bygga hakkasbygge genom att skotta upp en "lina" av snö å stoppa rören på. dom sitter fast genom pluggar i båda ändorna av rören och sedan skruva fast rören i varandra med hjälp av plåtbrickor. de kommer nog hålla fast dom tillfälligt.</p><p> svetsning får ske nästa år!</p><p> någon som har testat de där förresten? </p><p></p><p></p><p>tibnor har järnrör i olika tjocklekar och dimensioner. tror dock dom är svindyra. å tibnor finns nog knappast i hela landet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wippeh, post: 139992, member: 41385"] hämtade nyss järnrör från morsans jobb. dom är helt utan skit på rören. föruom olja(va de nu ska va bra för). har ingen aning vad för rör du ska använad men de kommer nog gå skitbra om du går å fixar rör från ett företag som har sådana eller så typ letar du i skogen eller på skroten eller knycker en hastigshetsskylt(pinnen syftar jag på). Tibnor har 6m rör å köpa, vi splittade ett sådant så nu har vi en 3m rail med dubbla rör. ska bygga hakkasbygge genom att skotta upp en "lina" av snö å stoppa rören på. dom sitter fast genom pluggar i båda ändorna av rören och sedan skruva fast rören i varandra med hjälp av plåtbrickor. de kommer nog hålla fast dom tillfälligt. svetsning får ske nästa år! någon som har testat de där förresten? tibnor har järnrör i olika tjocklekar och dimensioner. tror dock dom är svindyra. å tibnor finns nog knappast i hela landet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Järnrör sökes, gärna dubbelt
Tillbaka
Topp