Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Järvsö bigair?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RonnyWallberg" data-source="post: 289257" data-attributes="member: 45899"><p>Det var jag som gjorde den där filmen som ligger på youtube. Och det är inte hela filmen, egentligen är det introt till en film jag gjorde i skolan men jag tänkte att jag kunde lägga upp den ändå. Det jag kan säga redan nu är att jag tror att det kommer bli mycket bättre hopp och större hopp i år, eftersom "big jumpet" just nu är riktigt fett. Mycket skön och lång airtime plus mycket höjd. Kan också tilllägga att det just nu finns 1 litet hopp, 1 box, 1 kinkat rail, 1 corner, 1 litet hopp till, och till sist stora hoppet i en line där man kan köra ca 3-4 av sakerna efter varandra. Det svåra är bara att få farten till sista hoppet men nu på senaste tiden har de inte varit några problem alls. </p><p></p><p>Vi ses där!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RonnyWallberg, post: 289257, member: 45899"] Det var jag som gjorde den där filmen som ligger på youtube. Och det är inte hela filmen, egentligen är det introt till en film jag gjorde i skolan men jag tänkte att jag kunde lägga upp den ändå. Det jag kan säga redan nu är att jag tror att det kommer bli mycket bättre hopp och större hopp i år, eftersom "big jumpet" just nu är riktigt fett. Mycket skön och lång airtime plus mycket höjd. Kan också tilllägga att det just nu finns 1 litet hopp, 1 box, 1 kinkat rail, 1 corner, 1 litet hopp till, och till sist stora hoppet i en line där man kan köra ca 3-4 av sakerna efter varandra. Det svåra är bara att få farten till sista hoppet men nu på senaste tiden har de inte varit några problem alls. Vi ses där! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Järvsö bigair?
Tillbaka
Topp