Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Jätte ont i fötterna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skigirl91" data-source="post: 983399" data-attributes="member: 130743"><p>Nu har jag köpt helt nya pjäxor och med en formgjuten sula..</p><p>men problemet är att jag får jätte ont i fötterna av bara 1 åk i backen :S</p><p></p><p>Problemen sitter överallt när jag åker.. Får problem när jag ska ha ner fötterna i pjäxorna.. får verkligen trycka.. Sen somnar mina fötter i pjäxorna och när jag sedan tar av dom så känns det som tusen nålar i fötterna.</p><p>Och sen min främre trampdyna får jag ont i. Precis som kramp.</p><p></p><p>Vad ska jag göra??</p><p>Pjäxorna kan vara omöjligt för små för mina förra pjäxor så hade jag 24.0 och de var för STORA för då gled jag runt i pjäxan när jag åkt in den..</p><p>Men nu har jag ½ storlek mindre.. 23.5 Det kan nästan bara vara rätt storlek.</p><p></p><p>Snälla hjälp</p><p></p><p>Har ev. funderat på om jag spänner fötterna när jag åker?? Vet inte.. isåfall hur ska jag göra för att sluta spänna mig</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skigirl91, post: 983399, member: 130743"] Nu har jag köpt helt nya pjäxor och med en formgjuten sula.. men problemet är att jag får jätte ont i fötterna av bara 1 åk i backen :S Problemen sitter överallt när jag åker.. Får problem när jag ska ha ner fötterna i pjäxorna.. får verkligen trycka.. Sen somnar mina fötter i pjäxorna och när jag sedan tar av dom så känns det som tusen nålar i fötterna. Och sen min främre trampdyna får jag ont i. Precis som kramp. Vad ska jag göra?? Pjäxorna kan vara omöjligt för små för mina förra pjäxor så hade jag 24.0 och de var för STORA för då gled jag runt i pjäxan när jag åkt in den.. Men nu har jag ½ storlek mindre.. 23.5 Det kan nästan bara vara rätt storlek. Snälla hjälp Har ev. funderat på om jag spänner fötterna när jag åker?? Vet inte.. isåfall hur ska jag göra för att sluta spänna mig [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Jätte ont i fötterna
Tillbaka
Topp