Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
jävla amerikaner... (OS - halfpipe)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ha Ki" data-source="post: 15150" data-attributes="member: 22"><p>Ja ni, den där japanske domaren satte mycket märkliga betyg på höjden, en femma hit, en sjua dit - och en tia till japanen. *suck*</p><p>Visst var både japanen och finnarna grymma! Shit vad grannland i öster härskar i halfpipen.</p><p></p><p>Tråkigt att det gick som det gjorde för Sterner bara, men han får komma tillbaka någon annan gång.</p><p></p><p>Daniel Franck däremot var nog den störste "skrällen" av dom alla, jag hade ju förväntat mig att han skulle ha lite höjd i alla fall, det här var ju nästan pinsamt i jämförelse med de andra åkarna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ha Ki, post: 15150, member: 22"] Ja ni, den där japanske domaren satte mycket märkliga betyg på höjden, en femma hit, en sjua dit - och en tia till japanen. *suck* Visst var både japanen och finnarna grymma! Shit vad grannland i öster härskar i halfpipen. Tråkigt att det gick som det gjorde för Sterner bara, men han får komma tillbaka någon annan gång. Daniel Franck däremot var nog den störste "skrällen" av dom alla, jag hade ju förväntat mig att han skulle ha lite höjd i alla fall, det här var ju nästan pinsamt i jämförelse med de andra åkarna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
jävla amerikaner... (OS - halfpipe)
Tillbaka
Topp