Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Jävla reklam!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Allemaaan" data-source="post: 540501"><p>hahah fan lägg av nu!</p><p></p><p>NAAAW PNUTTIGNUTTI VAD DET ÄR SYND OM DOM DÅ!</p><p></p><p>Dom kanske får skaffa sig ett riktigt jobb som alla andra istället då och inte sitta och chilla och skriva lite text varje dag eller som jeppenator uttrycker det som ett slit. För att skicka ett mail och leta lite på internet efter tänkbara annonsörer som förmodligen kontaktar freeride själva. Jag tror inte direkt dom har allt för många arbetsuppgifter och tycker det är väldigt fel och hålla på som du och tycka synd om 3 små stackars grabbar som sliter med en hemsida. Då de har alla möjligheter att driva det som ett hobbyprojekt och jobba med något annat som dom flesta svenssons gör. Ett jobb som de kan ta ut lön på hehe om ni fattar, tror dom hade lagt ner om dom inte kunnat ta ut lön för längesedan jag menar sida n har ju funnits sedan 1998 och dom har kunnat tagit ut lön sen dess så???</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Allemaaan, post: 540501"] hahah fan lägg av nu! NAAAW PNUTTIGNUTTI VAD DET ÄR SYND OM DOM DÅ! Dom kanske får skaffa sig ett riktigt jobb som alla andra istället då och inte sitta och chilla och skriva lite text varje dag eller som jeppenator uttrycker det som ett slit. För att skicka ett mail och leta lite på internet efter tänkbara annonsörer som förmodligen kontaktar freeride själva. Jag tror inte direkt dom har allt för många arbetsuppgifter och tycker det är väldigt fel och hålla på som du och tycka synd om 3 små stackars grabbar som sliter med en hemsida. Då de har alla möjligheter att driva det som ett hobbyprojekt och jobba med något annat som dom flesta svenssons gör. Ett jobb som de kan ta ut lön på hehe om ni fattar, tror dom hade lagt ner om dom inte kunnat ta ut lön för längesedan jag menar sida n har ju funnits sedan 1998 och dom har kunnat tagit ut lön sen dess så??? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Jävla reklam!
Tillbaka
Topp