Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Jävla reklam!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 540503" data-attributes="member: 53337"><p>Inte för att vara någon besservisser.. vilket jag hatar att vara.. MEN! jag har haft 6 veckors praktik med dom och sett hur deras vardag ser ut, och tro mig.. det är inte bara "att sitta och chilla", du ska se listan med saker johan sitter och sliter med varje dag för att updatera och programera nya funktioner.. LJohans bror sitter och ringer företag efter företag hela dagarna för att få tag på villiga annonsörer och det är inte så lätt som ni tror.. kolla själv på sajten? ser de ut att vara fullt utnyttjad annonsering? eller ser de ut att vara lite tomt och luckor på sidorna?..</p><p>Redaktören på freeride som jobbar halvtid står även han med jobb över öronen att leta fram olika saker som är aktuella, kontakta företag och privatpersoner för intervjuer, skriva sammandrag från tävlingar, resa runt och rapportera från olika skidanläggningar och allt vad ett redaktörsjobb innebär..</p><p></p><p>Dom två som jobbar heltid skulle aldrig kunna ha ett till jobb att leva på för att driva freeride som hobbyprojekt, tro mig.. det är på tok för mycket saker som ska göras för att de nånsin ska kunna fungera så! Freeride har utvecklas i en jävla fart sen 4-5 år sen då jag först blev medlemm.. Innan har ju Johan själv drivit sajten och fixat allt själv, men nu när det blivit så pass stort så har han ju vart tvungen att anställa mera folk för att kunna fortsätta jobba med sidan och utveckla den? så detdär om att de skulle kunna funka som hobbyprojekt vid sidan av ett vanligt jobb är skitsnack..</p><p></p><p>Jag tror de är väldigt många av er där ute som inte har en aning om hur mycket arbete som ligger bakom denna sida tyvär.. men det är inte så lätt som man kan tro, och de hoppas jag många av er förstår och respekterar innan ni häver ut er skit om alla annonseringar som faktiskt är nödvändiga för att kunna få sidan att forstätta hålla denna klass den gör idag</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 540503, member: 53337"] Inte för att vara någon besservisser.. vilket jag hatar att vara.. MEN! jag har haft 6 veckors praktik med dom och sett hur deras vardag ser ut, och tro mig.. det är inte bara "att sitta och chilla", du ska se listan med saker johan sitter och sliter med varje dag för att updatera och programera nya funktioner.. LJohans bror sitter och ringer företag efter företag hela dagarna för att få tag på villiga annonsörer och det är inte så lätt som ni tror.. kolla själv på sajten? ser de ut att vara fullt utnyttjad annonsering? eller ser de ut att vara lite tomt och luckor på sidorna?.. Redaktören på freeride som jobbar halvtid står även han med jobb över öronen att leta fram olika saker som är aktuella, kontakta företag och privatpersoner för intervjuer, skriva sammandrag från tävlingar, resa runt och rapportera från olika skidanläggningar och allt vad ett redaktörsjobb innebär.. Dom två som jobbar heltid skulle aldrig kunna ha ett till jobb att leva på för att driva freeride som hobbyprojekt, tro mig.. det är på tok för mycket saker som ska göras för att de nånsin ska kunna fungera så! Freeride har utvecklas i en jävla fart sen 4-5 år sen då jag först blev medlemm.. Innan har ju Johan själv drivit sajten och fixat allt själv, men nu när det blivit så pass stort så har han ju vart tvungen att anställa mera folk för att kunna fortsätta jobba med sidan och utveckla den? så detdär om att de skulle kunna funka som hobbyprojekt vid sidan av ett vanligt jobb är skitsnack.. Jag tror de är väldigt många av er där ute som inte har en aning om hur mycket arbete som ligger bakom denna sida tyvär.. men det är inte så lätt som man kan tro, och de hoppas jag många av er förstår och respekterar innan ni häver ut er skit om alla annonseringar som faktiskt är nödvändiga för att kunna få sidan att forstätta hålla denna klass den gör idag [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Jävla reklam!
Tillbaka
Topp