Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Jävla skit-Salomon
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wilde" data-source="post: 61501" data-attributes="member: 30105"><p>håller med dig Doughboy om att det individuella uttrycket är viktigt. Dock så är en bra bräda en bra bräda, vare sig den finns i 2 ex eller i 2 miljoner ex. och visst är det en skön känsla att ha något exklusivt under fötterna men hade exklusiviteten varit det viktigaste för mig (istället för hur brädan är att åka på) så hade jag nog byggt min egen bräda. jag förstår att exklusivitet är viktigt att uppnå för ett företag för faktum är att det säljer, oavsett hur dålig/bra produkten är. finns många exempel på det som ni säkert vet.</p><p></p><p>för övrigt har du en stor poäng i att utbudet på den svenska snowboardmarkanden är förödande men jag tror inte det beror bara på antalet brädor som tillverkats av en viss modell utan helt enkelt att affärer inte vågar ta in mer än 3-4 modeller av några få utvalda märken bl a säkert pga av som motion säger, att det är dyrt att lagerhålla eller osäkert kanske är mer rätt att säga. det kostar en del med brädor, de är väldigt säsongsberoende, får man inte sålt rätt så snabbt så är det inte säkert att man får det överhuvudtaget. och finns det bara några få brädor att välja på i affärerna så är det inte så konstigt att halva sverige åker omkring på i princip samma bräda (fast visst, det ligger säkert en hel del i att det alltid är lättare att bara flyta med kompisströmmen)</p><p></p><p>jag säger inte emot er och förstår precis vad ni menar men det ÄR surt att om man inte redan i år vet vad man vill ha nästa år eller upptäcker något sent på säsongen så är det i princip omöjligt att få tag i vissa grejer. surt men sant. </p><p></p><p>ha det gott!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wilde, post: 61501, member: 30105"] håller med dig Doughboy om att det individuella uttrycket är viktigt. Dock så är en bra bräda en bra bräda, vare sig den finns i 2 ex eller i 2 miljoner ex. och visst är det en skön känsla att ha något exklusivt under fötterna men hade exklusiviteten varit det viktigaste för mig (istället för hur brädan är att åka på) så hade jag nog byggt min egen bräda. jag förstår att exklusivitet är viktigt att uppnå för ett företag för faktum är att det säljer, oavsett hur dålig/bra produkten är. finns många exempel på det som ni säkert vet. för övrigt har du en stor poäng i att utbudet på den svenska snowboardmarkanden är förödande men jag tror inte det beror bara på antalet brädor som tillverkats av en viss modell utan helt enkelt att affärer inte vågar ta in mer än 3-4 modeller av några få utvalda märken bl a säkert pga av som motion säger, att det är dyrt att lagerhålla eller osäkert kanske är mer rätt att säga. det kostar en del med brädor, de är väldigt säsongsberoende, får man inte sålt rätt så snabbt så är det inte säkert att man får det överhuvudtaget. och finns det bara några få brädor att välja på i affärerna så är det inte så konstigt att halva sverige åker omkring på i princip samma bräda (fast visst, det ligger säkert en hel del i att det alltid är lättare att bara flyta med kompisströmmen) jag säger inte emot er och förstår precis vad ni menar men det ÄR surt att om man inte redan i år vet vad man vill ha nästa år eller upptäcker något sent på säsongen så är det i princip omöjligt att få tag i vissa grejer. surt men sant. ha det gott! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Jävla skit-Salomon
Tillbaka
Topp