Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Jävla skit-Salomon
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Knolpak" data-source="post: 61504"><p>Jo, jag vet hur det är. Antar att du nyligen bestälde... Jag bestälde ett par SPX c för runt 40dagar sen men fick svaret att dom var slut. Lite tråkigt. Fick ta 6:an istället. Men sen kostade SPX c:n 6000kr ut oxå vilket betyder ca 3000kr för mig. Och det är skapligt. Måste säga att 6000kr, begränsad upplaga och full med carbon gör att den blir exklusiv. Klart man tittar extra på den som står i den bindningen...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Knolpak, post: 61504"] Jo, jag vet hur det är. Antar att du nyligen bestälde... Jag bestälde ett par SPX c för runt 40dagar sen men fick svaret att dom var slut. Lite tråkigt. Fick ta 6:an istället. Men sen kostade SPX c:n 6000kr ut oxå vilket betyder ca 3000kr för mig. Och det är skapligt. Måste säga att 6000kr, begränsad upplaga och full med carbon gör att den blir exklusiv. Klart man tittar extra på den som står i den bindningen... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Jävla skit-Salomon
Tillbaka
Topp