Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Jävla skit-Salomon
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Knolpak" data-source="post: 61511"><p>För min del kan jag gärna lägga lite extra pengar på BRA saker. Och när jag köper salomon kan jag kosta på lite extra eftersom jag får grymt bra pris på deras produkter. Men jag skulle aldrig köpa ett paket för 15 000kr.</p><p></p><p>Köp saker som funkar. Köper man en crazy creek får man räkna med att den inte är särskillt bra i alla lägen. Men köper man däremot en bräda för 4000kr eller mer så får man grejjer som funkar, och jävligt bra också. Men att lägga ner 6000kr på ebn bindning är helt vansinnigt.</p><p></p><p>Jämförelse:</p><p>Salomon SPX carbon och salomon SPX 6 är byggd på samma ram, spännerna TROR jag är lika till form. Kappan är helt i carbon istället för plast/alu. Bottenplattan vet jag inget om. </p><p>Är det verligen så smart att betala 3000kr till för en kappa carbon?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Knolpak, post: 61511"] För min del kan jag gärna lägga lite extra pengar på BRA saker. Och när jag köper salomon kan jag kosta på lite extra eftersom jag får grymt bra pris på deras produkter. Men jag skulle aldrig köpa ett paket för 15 000kr. Köp saker som funkar. Köper man en crazy creek får man räkna med att den inte är särskillt bra i alla lägen. Men köper man däremot en bräda för 4000kr eller mer så får man grejjer som funkar, och jävligt bra också. Men att lägga ner 6000kr på ebn bindning är helt vansinnigt. Jämförelse: Salomon SPX carbon och salomon SPX 6 är byggd på samma ram, spännerna TROR jag är lika till form. Kappan är helt i carbon istället för plast/alu. Bottenplattan vet jag inget om. Är det verligen så smart att betala 3000kr till för en kappa carbon? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Jävla skit-Salomon
Tillbaka
Topp