Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Jefla Sollyskräp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Glisseur" data-source="post: 1028560" data-attributes="member: 13861"><p>Om jag inte skulle köpa varumärken vars prylar jag pajat någon gång under årens lopp skulle det inte bli mycket kvar att köra på. Kort sagt, alla skidprylar går sönder förr eller senare. Förhoppningsvis senare. Och det speciellt om man åker skidor i La Grave, det där berget äter utrustning snabbare än en fet unge i en godisbutik med rea. Faktum är att jag inte kan komma på ett enda märke vars grejer jag INTE har pajat. Dessutom, Salomon skidor och Salomon Snowboards är snudd på två helt olika företag som med allra största sannolikhet använder sig av olika fabriker och utvecklingsavdelningar, att likställa deras respektive kvaliteter är snudd på att jämföra Peugot och Renault bara för att bägge två är franska bilmärken.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Glisseur, post: 1028560, member: 13861"] Om jag inte skulle köpa varumärken vars prylar jag pajat någon gång under årens lopp skulle det inte bli mycket kvar att köra på. Kort sagt, alla skidprylar går sönder förr eller senare. Förhoppningsvis senare. Och det speciellt om man åker skidor i La Grave, det där berget äter utrustning snabbare än en fet unge i en godisbutik med rea. Faktum är att jag inte kan komma på ett enda märke vars grejer jag INTE har pajat. Dessutom, Salomon skidor och Salomon Snowboards är snudd på två helt olika företag som med allra största sannolikhet använder sig av olika fabriker och utvecklingsavdelningar, att likställa deras respektive kvaliteter är snudd på att jämföra Peugot och Renault bara för att bägge två är franska bilmärken. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Jefla Sollyskräp
Tillbaka
Topp