Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jeppenator blogspot
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lu-Crabber" data-source="post: 454462" data-attributes="member: 66106"><p>"Nu är jag nere i den brantaste biten på backen och man hör verkligen vinden susa i öronen. Stora öppna fält på båda sidorna om mig, solen står högst upp på himelen och sprider ett sånt där gult snyggt ljus över atmosfären</p><p>Jag glider vidare..</p><p></p><p>Jag möter plötsligt 2 bilar i det andra körfältet och jag blir lite småskraj, ska jag hoppa av eller köra vidare?</p><p>jag står kvar på brädan..</p><p></p><p>Backen flackar ut och jag bara rullar, rullar och rullar.</p><p>Vänstersvängen avklarad och nu ser jag en 1km lång raksträcka med träd på båda sidorna i lätt nedförslut framträda inför mina ögon.</p><p></p><p>Brädan bara rullar på av sig självt, jag behöver inte göra något. Allt är som en dröm! En på tok för bra dröm!</p><p>GALET</p><p></p><p>Den där pirriga sköna sprättiga känslan dyker direkt upp i hela min kropp, vet inte vad jag ska göra, så sjukt skönt bara att glida fram imellan träden.</p><p></p><p>VILKEN JÄVLA KÄNSLA!"</p><p></p><p></p><p>wtf??!?</p><p>och varför skulle du hoppa av när du mötte två bilar? azzåow är den hër blåggen feejk ellee?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lu-Crabber, post: 454462, member: 66106"] "Nu är jag nere i den brantaste biten på backen och man hör verkligen vinden susa i öronen. Stora öppna fält på båda sidorna om mig, solen står högst upp på himelen och sprider ett sånt där gult snyggt ljus över atmosfären Jag glider vidare.. Jag möter plötsligt 2 bilar i det andra körfältet och jag blir lite småskraj, ska jag hoppa av eller köra vidare? jag står kvar på brädan.. Backen flackar ut och jag bara rullar, rullar och rullar. Vänstersvängen avklarad och nu ser jag en 1km lång raksträcka med träd på båda sidorna i lätt nedförslut framträda inför mina ögon. Brädan bara rullar på av sig självt, jag behöver inte göra något. Allt är som en dröm! En på tok för bra dröm! GALET Den där pirriga sköna sprättiga känslan dyker direkt upp i hela min kropp, vet inte vad jag ska göra, så sjukt skönt bara att glida fram imellan träden. VILKEN JÄVLA KÄNSLA!" wtf??!? och varför skulle du hoppa av när du mötte två bilar? azzåow är den hër blåggen feejk ellee? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jeppenator blogspot
Tillbaka
Topp