Jeppenator nya bode miller?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

JesperHayland

Aktiv medlem
ryktet är sant,. jesper "jeppenator" noren iklär sig rollen som alpinåkare!

jeppe har redan gått på snö och kör denna säsongen på head supershape speed som kommer tjänstgöra honom på is och i nypistad terräng. detta kommer ske helhjärtat och jesper kommer bli tvungen att äta, sova och bajsa carving.

kan en så inbiten jibber konvertera till alpinåkare?
öppet för diskussion!!!

ps, jesper vi älskar dig ändå!

En avgörande sak är isåfall hur han kommer klä sig. Blir det tajta alpinkläder eller fortsätter han med xxxxxxxl?

Jag tror på honom! Även om han lämnar kylskåpsdörren öppen när han reser bort över helgen :)

Känner igen det här, någon annan jibber som gjort det för inte så längesen....

skulle inte jon också göra så?

ny grej , fett innovativt :) har han inte slagit vad med någon? typ 50 kr på att han kan komma med till Mc Donalds cup i Åre 2023? ellller? video blogg? egen tävling? har han lambo också? hahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

jeppes carving promo kommer i slutet av vintern! 10 minuter kortsväng och stora skärande!

xxxxxxxxl kläder är inte så stora när man tar 330 kg i knäböjjen och dom mer och mer liknar traktordäck till diametern, Jeppe! OS 2014 FTW!

såg när han körde i funäsdalen för nån helg sen -.-

Rollin'Snow har köpt en ö och kommer bli eget land. Dom har gjort klart med jeppe som medborgare och jag kan bekräfta att han kommer tävla för rolliniztan i OS redan denna vinter! Ja paraolympics då....

jag måste bara säga att detta va ju en jävla tråd.

baelter sa:
Rollin'Snow har köpt en ö och kommer bli eget land. Dom har gjort klart med jeppe som medborgare och jag kan bekräfta att han kommer tävla för rolliniztan i OS redan denna vinter! Ja paraolympics då....
Konstigt vore ju något annat.

Hahahaha! finns lite "rör inte min kompis" känslor då man läser kommentarerna. gulligt

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp