Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jesper Tjäder is awesome
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FabbeH" data-source="post: 776978"><p>Värt att nämna är att freeskier magazine nyss kom upp i 30,000 medlemar på facebook. Om han fortsätter som han gör och inte skadar sig så har killen e sjuk säker framtid. Men om du Jesper ser mitt inlägg så kan jag bara säga att jag är en kille på 17 vintrar som gillar att åka skidor, Ställer upp på det mesta. Så om du är sugen på att dela med dig lite utav proe livet när du är vuxen så finns jag där. Så om du är trött på skidor någon gång kan jag ta på mig dina kläder och spela thög på X-games..... Det är de enda som behövs för framgång.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FabbeH, post: 776978"] Värt att nämna är att freeskier magazine nyss kom upp i 30,000 medlemar på facebook. Om han fortsätter som han gör och inte skadar sig så har killen e sjuk säker framtid. Men om du Jesper ser mitt inlägg så kan jag bara säga att jag är en kille på 17 vintrar som gillar att åka skidor, Ställer upp på det mesta. Så om du är sugen på att dela med dig lite utav proe livet när du är vuxen så finns jag där. Så om du är trött på skidor någon gång kan jag ta på mig dina kläder och spela thög på X-games..... Det är de enda som behövs för framgång. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jesper Tjäder is awesome
Tillbaka
Topp