Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Jester Demo - Bra demo-bindning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zerode" data-source="post: 1145436" data-attributes="member: 145112"><p>De funkar jättebra, vi har dem på många av våra testskidor, och jag märker ingen skillnad när jag tog mina egna med vanliga Jester eller demo varianten på testskidor.</p><p></p><p>Gjorde mig av med mina privata MantraM5 då jag bara åkte på testskidorna, där jag har fördelen att kunna flytta bindningen beroende på humör</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zerode, post: 1145436, member: 145112"] De funkar jättebra, vi har dem på många av våra testskidor, och jag märker ingen skillnad när jag tog mina egna med vanliga Jester eller demo varianten på testskidor. Gjorde mig av med mina privata MantraM5 då jag bara åkte på testskidorna, där jag har fördelen att kunna flytta bindningen beroende på humör [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Jester Demo - Bra demo-bindning?
Tillbaka
Topp