Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Jester eller Px12.....
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="oscarius" data-source="post: 372824" data-attributes="member: 33313"><p>Så..</p><p>Min förra fråga var ifall jag kan ha Marker Jester bindningen på Troublemaker 06/07 eftersom den </p><p>skidan bara är 2mm bredare än Jesters minimum. Men jag insåg att det borde inte vara något </p><p>problem.</p><p></p><p>Borde jag köpa Look Px12 Jib för 159$ eller Marker Jester för 329$.</p><p></p><p>Säkert ett skitenkelt val med tanke på priset. Men en bindning kan man ju återanvända på </p><p>kommande skidor...</p><p></p><p>Jag är för tillfället inne på Px12 efter som priset är snuskigt mycket bättre, och kommer förmodligen </p><p>köpa den imorn. </p><p>OM ni inte lyckas vända på steken och få i mig att Jestern är 170$ bättre.</p><p></p><p>Tack o hej</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="oscarius, post: 372824, member: 33313"] Så.. Min förra fråga var ifall jag kan ha Marker Jester bindningen på Troublemaker 06/07 eftersom den skidan bara är 2mm bredare än Jesters minimum. Men jag insåg att det borde inte vara något problem. Borde jag köpa Look Px12 Jib för 159$ eller Marker Jester för 329$. Säkert ett skitenkelt val med tanke på priset. Men en bindning kan man ju återanvända på kommande skidor... Jag är för tillfället inne på Px12 efter som priset är snuskigt mycket bättre, och kommer förmodligen köpa den imorn. OM ni inte lyckas vända på steken och få i mig att Jestern är 170$ bättre. Tack o hej [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Jester eller Px12.....
Tillbaka
Topp