Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Jesus hjälp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ViktorAsander" data-source="post: 60283"><p>själv har jag ett par fischerf big stix 75 det sägs att det ska vara ungefär en sådan skida som du söker. På resencioner om den får den ofta 4.8 utav 5 i offpiste och 4.5 av 5 i pisten. Det sägs dock att den inte är så jätte vass i korta svängar men ingen katastrof heller. I långa svängar som stora cavingsvängar ska den vara kanon. Kollar man på pris så köpte jag ett par begangnade för 2 och 5 och det va förra eller förr förra årets model. Vet ej om årets model men dom ska vara bra i alla fall.</p><p></p><p>Mvh viktor</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ViktorAsander, post: 60283"] själv har jag ett par fischerf big stix 75 det sägs att det ska vara ungefär en sådan skida som du söker. På resencioner om den får den ofta 4.8 utav 5 i offpiste och 4.5 av 5 i pisten. Det sägs dock att den inte är så jätte vass i korta svängar men ingen katastrof heller. I långa svängar som stora cavingsvängar ska den vara kanon. Kollar man på pris så köpte jag ett par begangnade för 2 och 5 och det va förra eller förr förra årets model. Vet ej om årets model men dom ska vara bra i alla fall. Mvh viktor [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Jesus hjälp!
Tillbaka
Topp