Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
jibb me vattenskidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="v-larsson" data-source="post: 180126" data-attributes="member: 52127"><p>danne jag drog carving svängar när jag åkte på två skidor lite innan jag sparkade den ena. men jag sasääga dej att om du bara lutar dej lite grand bakåt istället för framåt så går det dra riktigt snabba svängar och sätta tryck på ytter skidan. nu menar jag att åka små snabba trycksvängar mellan dom två små vågarna som kommer efter båten. för övrigt vill jag citera ditt första inlägg med att du har ju precis samma åg att gå på även om du åker skidor istället för wakeboard.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="v-larsson, post: 180126, member: 52127"] danne jag drog carving svängar när jag åkte på två skidor lite innan jag sparkade den ena. men jag sasääga dej att om du bara lutar dej lite grand bakåt istället för framåt så går det dra riktigt snabba svängar och sätta tryck på ytter skidan. nu menar jag att åka små snabba trycksvängar mellan dom två små vågarna som kommer efter båten. för övrigt vill jag citera ditt första inlägg med att du har ju precis samma åg att gå på även om du åker skidor istället för wakeboard. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
jibb me vattenskidor
Tillbaka
Topp