Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
jibb/TwinTip tips till nybörjare !
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TwinTipV8G" data-source="post: 620195" data-attributes="member: 103831"><p>Hej,</p><p>jag har åkt skidor i vallåsen föra veckan och var där en vecka. Jag har bara åkt några gånger innan så man kan ju säga att jag är nybörjare(vet att det är annorlunda i fjällen och sälen men ändå) . Jag åker rätt bra och åkte både i pisten och off- pist.</p><p>jag skulle vilja börja åka i park och jibba och så. Jag klara min första 180 föra veckan och prövade lite andra tricks.</p><p>Nu undrar jag om ni har några tips till en nybörjare som vill börja åka Jibb/freestyle ?? ska jag ha mindre TwinTips eller normal för min längd???</p><p>skulle helst vilja ha mindre skidor, för ha hört att det är lättare <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> ( jag vill att det ska vara så lätt och enkelt som möjlgt)</p><p>skulle vilja ha massa olika tips för en nybörjare !!!</p><p></p><p>jag är : </p><p>cirka 155 cm 13år.</p><p>väger 48 kg.</p><p></p><p>tacksam för svar ,</p><p>mvh TwinTipV8G</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TwinTipV8G, post: 620195, member: 103831"] Hej, jag har åkt skidor i vallåsen föra veckan och var där en vecka. Jag har bara åkt några gånger innan så man kan ju säga att jag är nybörjare(vet att det är annorlunda i fjällen och sälen men ändå) . Jag åker rätt bra och åkte både i pisten och off- pist. jag skulle vilja börja åka i park och jibba och så. Jag klara min första 180 föra veckan och prövade lite andra tricks. Nu undrar jag om ni har några tips till en nybörjare som vill börja åka Jibb/freestyle ?? ska jag ha mindre TwinTips eller normal för min längd??? skulle helst vilja ha mindre skidor, för ha hört att det är lättare :) ( jag vill att det ska vara så lätt och enkelt som möjlgt) skulle vilja ha massa olika tips för en nybörjare !!! jag är : cirka 155 cm 13år. väger 48 kg. tacksam för svar , mvh TwinTipV8G [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
jibb/TwinTip tips till nybörjare !
Tillbaka
Topp