Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Jibbar Godis, Godis är gott
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Axel-br" data-source="post: 887269" data-attributes="member: 120428"><p>Okej, jag vet att jag är lite överviktig och vissa har det inte så lätt att gå ner i vikt. Mycket handlar om vad man har för ämnesomsättning i kroppen, vissa har lätt att gå ner i vikt och vissa har det lite svårare. Jag jobbar på att gå ner i vikt och försöker motionera men finns det något bättre sätt att motionera på än att göra det som är kul, ex åka skidor, hoppa studsmatta, cykla, köra kickboard? </p><p>Ja, jag kan nog lägga upp en film nu i helgen då jag gör min dubbelbackflip om du vill se! Jag har inte hoppat något sen jag gjorde den sist men ska försöka träna på det så jag blir säker på filmen... Men en film kommer upp i helgen! Det skulle underlätta om ni skickade lite av ert ultimata jibbar godis till mig så jag blir taggad också.</p><p></p><p>Nu behöver ingen mer skriva om att jag är lite överviktig eftersom jag redan vet om det!</p><p>Berätta gärna mer om era goda godisar och varför det är era favoriter...</p><p>Fridens, Axel BR</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Axel-br, post: 887269, member: 120428"] Okej, jag vet att jag är lite överviktig och vissa har det inte så lätt att gå ner i vikt. Mycket handlar om vad man har för ämnesomsättning i kroppen, vissa har lätt att gå ner i vikt och vissa har det lite svårare. Jag jobbar på att gå ner i vikt och försöker motionera men finns det något bättre sätt att motionera på än att göra det som är kul, ex åka skidor, hoppa studsmatta, cykla, köra kickboard? Ja, jag kan nog lägga upp en film nu i helgen då jag gör min dubbelbackflip om du vill se! Jag har inte hoppat något sen jag gjorde den sist men ska försöka träna på det så jag blir säker på filmen... Men en film kommer upp i helgen! Det skulle underlätta om ni skickade lite av ert ultimata jibbar godis till mig så jag blir taggad också. Nu behöver ingen mer skriva om att jag är lite överviktig eftersom jag redan vet om det! Berätta gärna mer om era goda godisar och varför det är era favoriter... Fridens, Axel BR [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Jibbar Godis, Godis är gott
Tillbaka
Topp