Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Jibbar Godis, Godis är gott
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eliasstenberg" data-source="post: 887598" data-attributes="member: 124683"><p>180 = Ahlgrens Bilar. (lugna och mjuka, hjälper att få till lugnet och "steezen" i 180n)</p><p></p><p>360 = Euroshopper cholkad, utan nötter. (lugnt, gott och passionerat, så att 3an blir passionerat fin)</p><p></p><p>540 = Euroshopper cholkad, med nötter. (är halft allergisk mot nötter så den får mig pigg nog att landa switch efter riktig snurr)</p><p></p><p>720 = Jordnötter. (är som sagt halft allergisk mot nötter, så att mola nötter får igång mig ännu mer)</p><p></p><p>900 = Malaco sura nappar. (saltet får igång mig att spinna på som en katt)</p><p></p><p>1080 = Djungelvrål. (den stora mängden med salt får igång mig att spinna på som en katt på redbull)</p><p></p><p>Volter = Redbull. (energin får igång mig som en dase)</p><p></p><p>Dubbelvolter/Snurrar över 1080 = Kokain (inga kommentarer)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eliasstenberg, post: 887598, member: 124683"] 180 = Ahlgrens Bilar. (lugna och mjuka, hjälper att få till lugnet och "steezen" i 180n) 360 = Euroshopper cholkad, utan nötter. (lugnt, gott och passionerat, så att 3an blir passionerat fin) 540 = Euroshopper cholkad, med nötter. (är halft allergisk mot nötter så den får mig pigg nog att landa switch efter riktig snurr) 720 = Jordnötter. (är som sagt halft allergisk mot nötter, så att mola nötter får igång mig ännu mer) 900 = Malaco sura nappar. (saltet får igång mig att spinna på som en katt) 1080 = Djungelvrål. (den stora mängden med salt får igång mig att spinna på som en katt på redbull) Volter = Redbull. (energin får igång mig som en dase) Dubbelvolter/Snurrar över 1080 = Kokain (inga kommentarer) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Jibbar Godis, Godis är gott
Tillbaka
Topp