Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
jibber killar ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tittti540" data-source="post: 485396" data-attributes="member: 62832"><p>ja hmm jag har haft liknande problem faktiskt. jag brukar försöka undvika efterfesterna (vilket är ganska lätt då jag bara är 17 år och antingen får planka in eller visa brösten för vakten) för att den pinsamma dagen-efter situationen så lätt kan uppstå ( vilket den dock inte gjort då jag antingen inte kommer in på efterfesten eller kommer in i lagom tid för att alla fula killar redan ska ha gett upp och gått hem och sovit) men jag förstår precis vad du menar! jag kan dock första dom, det är väl bara så mycket lättare att dra på sej en halvful b-spons tshirt i 5xl än att faktiskt försöka hitta kläder stil.</p><p>Förutom det tycker jag dom flesta är så läckra med jeansen så man ser halva röven.. Mmm..</p><p>och som jag brukar säga "alla killar är dösnygga i bandana o goggles"</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tittti540, post: 485396, member: 62832"] ja hmm jag har haft liknande problem faktiskt. jag brukar försöka undvika efterfesterna (vilket är ganska lätt då jag bara är 17 år och antingen får planka in eller visa brösten för vakten) för att den pinsamma dagen-efter situationen så lätt kan uppstå ( vilket den dock inte gjort då jag antingen inte kommer in på efterfesten eller kommer in i lagom tid för att alla fula killar redan ska ha gett upp och gått hem och sovit) men jag förstår precis vad du menar! jag kan dock första dom, det är väl bara så mycket lättare att dra på sej en halvful b-spons tshirt i 5xl än att faktiskt försöka hitta kläder stil. Förutom det tycker jag dom flesta är så läckra med jeansen så man ser halva röven.. Mmm.. och som jag brukar säga "alla killar är dösnygga i bandana o goggles" [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
jibber killar ?
Tillbaka
Topp