Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jibberish / Jibbing Inlägg
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Robbott" data-source="post: 114256" data-attributes="member: 48767"><p>SSX verkar kjanske inte så jätte kul. Explosioner, turbofart och mega tricks. Nej tack. Jibberish tycker jag också är för overkligt men det är det bästa just nu. (Man klarar ju en trippel backflip lätt).</p><p>Hoppas det kommer ett verkligt spel där man typ kan tävla i x-games.</p><p>Kommer ju inte komma på ett bra tag som det ser ut nu som man får väl fortsätta med jibberish. Någon som vet när 2.0 kommer?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Robbott, post: 114256, member: 48767"] SSX verkar kjanske inte så jätte kul. Explosioner, turbofart och mega tricks. Nej tack. Jibberish tycker jag också är för overkligt men det är det bästa just nu. (Man klarar ju en trippel backflip lätt). Hoppas det kommer ett verkligt spel där man typ kan tävla i x-games. Kommer ju inte komma på ett bra tag som det ser ut nu som man får väl fortsätta med jibberish. Någon som vet när 2.0 kommer? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jibberish / Jibbing Inlägg
Tillbaka
Topp