Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jibberish / Jibbing Inlägg
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Greede" data-source="post: 114284"><p>Tjatja!</p><p>Jag har laddat ner spelet från dess egen hemsida (tror att dem vill att det inte ska gå att göra nån annan stans?). </p><p>Nu kommer vi till problemet: Eftesom det är en .exe fil så antar jag att man bara ska "köra" den, men då kommer det upp nåt meddelande om att det typ är en fil som inte funkar?</p><p>Har testat att ladda ner den igen men då funka det inte heller......</p><p>E d nån som har filen som funkar och skulle kunna skicka den till mig lr har någon en fungerande länk (inte jibberishs egen hemsida eftersom den inte funkar)?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Greede, post: 114284"] Tjatja! Jag har laddat ner spelet från dess egen hemsida (tror att dem vill att det inte ska gå att göra nån annan stans?). Nu kommer vi till problemet: Eftesom det är en .exe fil så antar jag att man bara ska "köra" den, men då kommer det upp nåt meddelande om att det typ är en fil som inte funkar? Har testat att ladda ner den igen men då funka det inte heller...... E d nån som har filen som funkar och skulle kunna skicka den till mig lr har någon en fungerande länk (inte jibberishs egen hemsida eftersom den inte funkar)? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jibberish / Jibbing Inlägg
Tillbaka
Topp