Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jibberish / Jibbing Inlägg
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="a_ahlnas" data-source="post: 351299"><p>EXTRA EXTRA EXTRA EXTRA EXTRA EXTRA EXTRA EXTRA EXTRA EXTRA EXTRA</p><p>På order från allas våran franskbög Toum ska jag rapportera ang. grabsen, </p><p></p><p>I paketet är alla jackor omgjorda, puffy jackan är som marers med en tshirt uthängande, blir dock samma färg så de ser fördjävligt ut och så e den skit smal så de ser ut som jackan avsmalnar, </p><p></p><p>vanliga jackan är ett basket linne som suger kuuuuuuk. gjort i paint typ,</p><p></p><p>tillsist camo jackan är en tshirt som slutar innan den börjar och sitter tajt ala anja pärsson i fartkondom.</p><p></p><p>Lovar att dom var bra gjorda av dom som gjort dom från början. sen kom Toum och bitchade till sig allt i strlek xxxxxs, efter det tvingade toum klädmakarna till att massera hans fötter.</p><p></p><p>skidorna i grab paketet får ju självaste nichole richi att verka tjock, nyhet är dock att du med dina AR6or kan ställa upp i vasaloppet, </p><p></p><p></p><p>annars är väll själva grabarna okej, men toum, nej jag tycker vi votekickar han för att sedan bjuda in han igen för att sedan kunna kicka igen, avsluts presenter planeras, då han lär va less på bagetter föreslår jag tunnbröd lr alternativ scones, annars e väll toum duktig och trevlig, han gör verkligen så mkt för spelet </p><p></p><p></p><p>enligt dom är det dom officiella grabarna också. inget ska fixas mer, Utgår ifrån att de e sant då dom sa de via msn..</p><p></p><p> </p><p>har ingen prinscreen sittter på sjukt segt internet nu så om ja ska lägga in bilderna på tinypic så tar de en halvtimme att ladda sidan, ska se om ja orkar sedan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="a_ahlnas, post: 351299"] EXTRA EXTRA EXTRA EXTRA EXTRA EXTRA EXTRA EXTRA EXTRA EXTRA EXTRA På order från allas våran franskbög Toum ska jag rapportera ang. grabsen, I paketet är alla jackor omgjorda, puffy jackan är som marers med en tshirt uthängande, blir dock samma färg så de ser fördjävligt ut och så e den skit smal så de ser ut som jackan avsmalnar, vanliga jackan är ett basket linne som suger kuuuuuuk. gjort i paint typ, tillsist camo jackan är en tshirt som slutar innan den börjar och sitter tajt ala anja pärsson i fartkondom. Lovar att dom var bra gjorda av dom som gjort dom från början. sen kom Toum och bitchade till sig allt i strlek xxxxxs, efter det tvingade toum klädmakarna till att massera hans fötter. skidorna i grab paketet får ju självaste nichole richi att verka tjock, nyhet är dock att du med dina AR6or kan ställa upp i vasaloppet, annars är väll själva grabarna okej, men toum, nej jag tycker vi votekickar han för att sedan bjuda in han igen för att sedan kunna kicka igen, avsluts presenter planeras, då han lär va less på bagetter föreslår jag tunnbröd lr alternativ scones, annars e väll toum duktig och trevlig, han gör verkligen så mkt för spelet enligt dom är det dom officiella grabarna också. inget ska fixas mer, Utgår ifrån att de e sant då dom sa de via msn.. har ingen prinscreen sittter på sjukt segt internet nu så om ja ska lägga in bilderna på tinypic så tar de en halvtimme att ladda sidan, ska se om ja orkar sedan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jibberish / Jibbing Inlägg
Tillbaka
Topp