Dustbin_Dan
Medlem
Jibbers problem med bindningar!
Har funderar över många bindningstrådar på forumet. Som lite av Markerfan så har jag analyserat läget som att Marker har inte så många anhängare som hoppar och jibbar. Många av dom populäraste twinsen säljs dessutom i paket med Marker Free 11 eller 12. Tufft läge!
Idag var jag runt några svängar i Bräcke för att kolla läget och fick se
och nu är jag allvarlig) Många jibbers som hoppar i skidorna utan att hålla upp byxbenen vilket leder till att X kubikcentimeter tyg trycks in mellan bindningen och pjäxan. Finns väl ingen bindning som funkar ordentligt då?
Snälla jibbers. Tänk på er säkerhet och dra upp byxbenen så dom inte fastnar i bindningen. Åker själv med ganska baggy brallor som går ner över pjäxan men jag är noga med att dom inte kläms.
Och jag är seriös! Man startar 10-tals trådar om hur man ställer in bindningen och om vad "förspänning" och "DIN" är och sen så hoppar man i och får brallorna i kläm så hela skiten kan lösa ur hursomhelst. Och då är det en jävla skitbindning man har!
Idag var jag runt några svängar i Bräcke för att kolla läget och fick se
Snälla jibbers. Tänk på er säkerhet och dra upp byxbenen så dom inte fastnar i bindningen. Åker själv med ganska baggy brallor som går ner över pjäxan men jag är noga med att dom inte kläms.
Och jag är seriös! Man startar 10-tals trådar om hur man ställer in bindningen och om vad "förspänning" och "DIN" är och sen så hoppar man i och får brallorna i kläm så hela skiten kan lösa ur hursomhelst. Och då är det en jävla skitbindning man har!