Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jibbing
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NoUse" data-source="post: 27662"><p>var det inte michael douglas?</p><p>elr mike eller vafan de var!</p><p></p><p>Respekt: feta chloes och dra en fet d-spinn 900 eller misty flip 1080 mycke snyggare än nån snubbe i tajt ful jävla overål med en ful hjälm och inga stavar och flaxar i luften helt rak...ingen stil på det hela</p><p>ska synas lite stavar och shyssta moves i luften med feta kläder....då är det stil!</p><p></p><p>jibb är mer en livsstil</p><p>freestyle är mer en lam idrottsgren</p><p>tycker jag...</p><p></p><p>och jag säger också så här, det är inte bara å ta på sig pösiga kläder med a-framse och hela rubbet och en vecka på sig för att bli en jibbare.....krävs mycket tålamod och träning...innan man ger sig ut i en fet bigjump och drar en d-spin 900 kombinerad med en shysst tailgrab eller något liknande som ex </p><p></p><p>ni vet inte så mycket, så kom fan inte och snacka en massa bull-shit! rent sagt</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NoUse, post: 27662"] var det inte michael douglas? elr mike eller vafan de var! Respekt: feta chloes och dra en fet d-spinn 900 eller misty flip 1080 mycke snyggare än nån snubbe i tajt ful jävla overål med en ful hjälm och inga stavar och flaxar i luften helt rak...ingen stil på det hela ska synas lite stavar och shyssta moves i luften med feta kläder....då är det stil! jibb är mer en livsstil freestyle är mer en lam idrottsgren tycker jag... och jag säger också så här, det är inte bara å ta på sig pösiga kläder med a-framse och hela rubbet och en vecka på sig för att bli en jibbare.....krävs mycket tålamod och träning...innan man ger sig ut i en fet bigjump och drar en d-spin 900 kombinerad med en shysst tailgrab eller något liknande som ex ni vet inte så mycket, så kom fan inte och snacka en massa bull-shit! rent sagt [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jibbing
Tillbaka
Topp