S
skier13
Guest
"JIbbkläder i sthlm.
hej, är sugen på att köpa en ny jacka nu, men måste man typ beställa om man vill ha nåt snyggt eller finns det något i sthlm? skulle va skönt om man kunde testa oså.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
väldigt nära norrmalstorg. norrlandsgatan tror jaglassiter sa:vart ligger t12 i sthlm??
Mmyes, Item är de enda i Sverige som tar in Whiteout med (nytt märke som vunnit priser n shit).SirGreen sa:förutom t12 oneoff hollywood osv, så finns "item" ligger nära slussen på en typ "bakgata på söder. adress "Repslagarg. 11" sök på eniro. jag rekomenderar att ta en titt!! jibbkläder, lite goggles några brädor tror jag a dom har lite stuffs..
ironi ?redrum sa:finns inga jibbkläder i stockholm...
Adrenalin i Luleå tar in Whiteout kläder,iaf ifjol.marux sa:Mmyes, Item är de enda i Sverige som tar in Whiteout med (nytt märke som vunnit priser n shit).SirGreen sa:förutom t12 oneoff hollywood osv, så finns "item" ligger nära slussen på en typ "bakgata på söder. adress "Repslagarg. 11" sök på eniro. jag rekomenderar att ta en titt!! jibbkläder, lite goggles några brädor tror jag a dom har lite stuffs..
Jo, jag håller på att dö av skratt!toy01 sa:men de va la roooligt att ja fick igång snacket här igen då![]()