"JIbbkläder i sthlm.

• Trådstartare Trådstartare skier13
  • Start datum Start datum
S

skier13

Guest
"JIbbkläder i sthlm.
hej, är sugen på att köpa en ny jacka nu, men måste man typ beställa om man vill ha nåt snyggt eller finns det något i sthlm? skulle va skönt om man kunde testa oså.:)

"JIbbkläder i sthlm.
Ligger på norrlandsgatan som huggybear sa, om du inte vet vars norrlandsgatan är så kanske du vet var hollywood ligger... t12 ligger iallafall vägg i vägg med hollywood typ!

"JIbbkläder i sthlm.
förutom t12 oneoff hollywood osv, så finns "item" ligger nära slussen på en typ "bakgata på söder. adress "Repslagarg. 11" sök på eniro. jag rekomenderar att ta en titt!! jibbkläder, lite goggles några brädor tror jag a dom har lite stuffs..

Senast ändrad:
"JIbbkläder i sthlm.
SirGreen sa:
förutom t12 oneoff hollywood osv, så finns "item" ligger nära slussen på en typ "bakgata på söder. adress "Repslagarg. 11" sök på eniro. jag rekomenderar att ta en titt!! jibbkläder, lite goggles några brädor tror jag a dom har lite stuffs..
Mmyes, Item är de enda i Sverige som tar in Whiteout med (nytt märke som vunnit priser n shit).

"JIbbkläder i sthlm.
marux sa:
SirGreen sa:
Mmyes, Item är de enda i Sverige som tar in Whiteout med (nytt märke som vunnit priser n shit).
Adrenalin i Luleå tar in Whiteout kläder,iaf ifjol.

Senast ändrad:
"JIbbkläder i sthlm.
alpint, alpingaraget, skidbytarboden, item, oneoff, hollywood, t12, core, nofear, rockawaybeach, brunsgatan, helly hansen, speedway, jaaa:)

"JIbbkläder i sthlm.
i bromma blocks på den nya sportbutiken, xxxl-något, så säljer
de vinterkläder från quiksilver och rip curl om det kan vara något.
runt tusenlappen fanns det jackor för...

Tillbaka
Topp