Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Jiberish teamet shreddar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fat-O" data-source="post: 430674" data-attributes="member: 43634"><p>Jag är mer på rasms sida faktist! De är så duktiga och säkra så de satsar på de !!!!!DEM!!!!! tycker är fränt vilket går hem hos många bla. mig! </p><p></p><p>Sedan tycker vi alla olika om allt och så kommer det alltid att vara.</p><p></p><p> Av: OLLE_E Online | Idag 18:22 Citera</p><p></p><p>det ser ju ut som dom har sjuukt bra kontroll, landningarna är ju hur stabila som helst så jag kan inte få det till okontrollerat ^^</p><p>Ät kebab</p><p></p><p>Om du tänker efter så landar dem med vikten långt bak samt hängandes med armarna. Dock som du säger vill inte jag kalla det för okontrollerat =)</p><p></p><p></p><p>O and O</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fat-O, post: 430674, member: 43634"] Jag är mer på rasms sida faktist! De är så duktiga och säkra så de satsar på de !!!!!DEM!!!!! tycker är fränt vilket går hem hos många bla. mig! Sedan tycker vi alla olika om allt och så kommer det alltid att vara. Av: OLLE_E Online | Idag 18:22 Citera det ser ju ut som dom har sjuukt bra kontroll, landningarna är ju hur stabila som helst så jag kan inte få det till okontrollerat ^^ Ät kebab Om du tänker efter så landar dem med vikten långt bak samt hängandes med armarna. Dock som du säger vill inte jag kalla det för okontrollerat =) O and O [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Jiberish teamet shreddar
Tillbaka
Topp