Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
JJ vs Bent Chetler
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jernevi" data-source="post: 613773" data-attributes="member: 54607"><p>stod precis inför samma val i höstas. kollade runt en hel del och slutade med att jag köpte ett par chetler. har dock ej provat dem ännu men är ändå sjukt nöjd med valet i efterhand. skall prova dem i japan nu i veckan så då kna jag återkomma. Men vad jag har hört skall du helt klat gå på chetler, tydligen sjukt rolig, mer pop än jj samt lite styvare och bredare än jj. Robin som är i japan nu, japanbloggen, hade ett par jjs innan men bytte sedan till bent chetler och är sjukt nöjd över det. kolla trådarna här på freeride, jag la upp några i höstas då jag också skulle köpa nya lagg.</p><p></p><p>ride on</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jernevi, post: 613773, member: 54607"] stod precis inför samma val i höstas. kollade runt en hel del och slutade med att jag köpte ett par chetler. har dock ej provat dem ännu men är ändå sjukt nöjd med valet i efterhand. skall prova dem i japan nu i veckan så då kna jag återkomma. Men vad jag har hört skall du helt klat gå på chetler, tydligen sjukt rolig, mer pop än jj samt lite styvare och bredare än jj. Robin som är i japan nu, japanbloggen, hade ett par jjs innan men bytte sedan till bent chetler och är sjukt nöjd över det. kolla trådarna här på freeride, jag la upp några i höstas då jag också skulle köpa nya lagg. ride on [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
JJ vs Bent Chetler
Tillbaka
Topp