Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
JLindeberg
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jon_olsson" data-source="post: 102204" data-attributes="member: 29994"><p>Ja det stämmer att jag kommer att köra för JLindeberg nästa år.</p><p>Har läst en hel del spekuleringar om hurevida jag är en sellout och att jag kommer åka runt i huvtröja och </p><p>tighta skidbyxor, hoppas med detta att jag kan reda ut några av de teorierna...</p><p>Visst gillar jag pengar, men skidåkning är mitt liv, det är det jag håller på med varje dag året runt, så att tro </p><p>att jag skulle åka jorden runt dag in och dag ut i skidkläder som inte fungerar verkar som lite förhastade </p><p>slutsatser.</p><p>Att jag tagit de beslut som jag gjort har faktiskt inte alls med pengar att göra vilket alla verkar tro, när jag </p><p>fick chansen att jobba med ett svenskt märke så tog jag den direkt, specielt när jag med JL har chansen att </p><p>sitta ner med design när jag vill(vilket jag tycker är grymt kul) isället för att åka över halva jorden bara för </p><p>att kolla bredden på ett par byxor..</p><p>Om jag inte trodde att Jlindeberg skulle göra grymma kläder så skulle det inte finnas någon signatur på </p><p>papperet, jag gör bara saker jag tror på till 100% och det här är verkligen en av dessa, sen gillar jag att göra </p><p>saker som man inte förväntas göra, när jag slutade åka alpint och började hoppa så var det ingen som förstod </p><p>vad jag höll på med för man gjorde bara inte så......</p><p>Och för alla er som tror att jag kommer åka runt i thights så kan ni ju ha i åtanke att jag jobbat med design </p><p>på oakley i 5 år och de kläderna verkar ju populära..</p><p></p><p>Jag är fortfarande samma kille, även om loggan på kläderna är annorlunda..</p><p></p><p>MVH Jon Olsson</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jon_olsson, post: 102204, member: 29994"] Ja det stämmer att jag kommer att köra för JLindeberg nästa år. Har läst en hel del spekuleringar om hurevida jag är en sellout och att jag kommer åka runt i huvtröja och tighta skidbyxor, hoppas med detta att jag kan reda ut några av de teorierna... Visst gillar jag pengar, men skidåkning är mitt liv, det är det jag håller på med varje dag året runt, så att tro att jag skulle åka jorden runt dag in och dag ut i skidkläder som inte fungerar verkar som lite förhastade slutsatser. Att jag tagit de beslut som jag gjort har faktiskt inte alls med pengar att göra vilket alla verkar tro, när jag fick chansen att jobba med ett svenskt märke så tog jag den direkt, specielt när jag med JL har chansen att sitta ner med design när jag vill(vilket jag tycker är grymt kul) isället för att åka över halva jorden bara för att kolla bredden på ett par byxor.. Om jag inte trodde att Jlindeberg skulle göra grymma kläder så skulle det inte finnas någon signatur på papperet, jag gör bara saker jag tror på till 100% och det här är verkligen en av dessa, sen gillar jag att göra saker som man inte förväntas göra, när jag slutade åka alpint och började hoppa så var det ingen som förstod vad jag höll på med för man gjorde bara inte så...... Och för alla er som tror att jag kommer åka runt i thights så kan ni ju ha i åtanke att jag jobbat med design på oakley i 5 år och de kläderna verkar ju populära.. Jag är fortfarande samma kille, även om loggan på kläderna är annorlunda.. MVH Jon Olsson [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
JLindeberg
Tillbaka
Topp