Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Jobb Bad gastein
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Zoubolo" data-source="post: 1079790" data-attributes="member: 132634"><p>Alla ställen i hela byn söker ju arbetare, så bara kontakta någon. Men kan tipsa om några ställen som jag tyckte det pratades gott om när man var där.</p><p></p><p>- First Decent (Skiduthyrning) - Kontakta Henning Solum, tror fortfarande att han äger det. </p><p>- Mondi Holiday Bellevue - Söker alltid städare, jobb 1-2 dagar i veckan, kan bli mer om de gillar dig och om du ligger i lite. Du får betalt per städat rum. Jobbade själv där, riktigt soft men om man lägger ner energi i det kan man tjäna sig en ganska bra timpeng eftersom du får betalt per rum. (Lättast att söka på plats) </p><p>- Hotel Simander - litet hotel/pensionat, min polare jobbade där som städare/frukost personal hela säsongen och tyckte det var riktigt bra, väldigt trevliga ägare! </p><p></p><p>Där har du några du kan börja med. Men som sagt, det finns hur mycket jobb som helst. Så länge du är ute i god tid är det inga problem att hitta något.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Zoubolo, post: 1079790, member: 132634"] Alla ställen i hela byn söker ju arbetare, så bara kontakta någon. Men kan tipsa om några ställen som jag tyckte det pratades gott om när man var där. - First Decent (Skiduthyrning) - Kontakta Henning Solum, tror fortfarande att han äger det. - Mondi Holiday Bellevue - Söker alltid städare, jobb 1-2 dagar i veckan, kan bli mer om de gillar dig och om du ligger i lite. Du får betalt per städat rum. Jobbade själv där, riktigt soft men om man lägger ner energi i det kan man tjäna sig en ganska bra timpeng eftersom du får betalt per rum. (Lättast att söka på plats) - Hotel Simander - litet hotel/pensionat, min polare jobbade där som städare/frukost personal hela säsongen och tyckte det var riktigt bra, väldigt trevliga ägare! Där har du några du kan börja med. Men som sagt, det finns hur mycket jobb som helst. Så länge du är ute i god tid är det inga problem att hitta något. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Jobb Bad gastein
Tillbaka
Topp