Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jobb, boende, bummare i Österrike!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Storsnasen" data-source="post: 83202" data-attributes="member: 43093"><p>Tjena tjena!</p><p></p><p>Jag tänkte höra mig lite för här... Det är nämligen så att jag och min flickvän tänkte åka ner till Österrike den här säsongen (hon kan flytande tyska, så hon kan nog fixa jobb lätt där), och nu undrar jag lite vilken ort som är bäst därnere. Det vore osså sjysst ifall nån visste nåt bra ställe man kan söka jobb på (ingen 7-dagar-i-veckan-jobb, för det orkar jag inte). Men det BÄSTA vore, ifall nån har två platser lediga i nån lägenhet nånstans!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Storsnasen, post: 83202, member: 43093"] Tjena tjena! Jag tänkte höra mig lite för här... Det är nämligen så att jag och min flickvän tänkte åka ner till Österrike den här säsongen (hon kan flytande tyska, så hon kan nog fixa jobb lätt där), och nu undrar jag lite vilken ort som är bäst därnere. Det vore osså sjysst ifall nån visste nåt bra ställe man kan söka jobb på (ingen 7-dagar-i-veckan-jobb, för det orkar jag inte). Men det BÄSTA vore, ifall nån har två platser lediga i nån lägenhet nånstans! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jobb, boende, bummare i Österrike!
Tillbaka
Topp