Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Jobb efter skidinstruktörskurs i Bad Gastein?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OleK" data-source="post: 572098" data-attributes="member: 36337"><p>Enig i mye av det som blir skrevet her,men ikke allt. At om man har tatt en utbilding hos sts gjelder den ikke for andre steder da de har sin egen utbilding? </p><p></p><p>Jobbet en sesong for STS og sesongen etter søkte jeg jobb hos sport reiser som nå eies av STS men da var det ikke en del av sts. Fikk jobb og jeg behøvde ikke ta noe kurs hos dem siden jeg allerede hadde jobbet med det samme for sts og de viste at sts sine kurs var av bra kvalitet,men de ville jeg skulle bli med ned på"kurset" for å bli kjent med de jeg skulle jobbe med. Takket nei til jobben da jeg fikk et tilbud i en sportsbutikk jeg ikke kunne takke nei til så at STS sine kurs ikke er verdt noe er feil. De har stor respekt for sine kurs blandt de andre reise selskapene og de er kjent for å ha de dyktigste folkene etter endt kurs.</p><p></p><p>Men i det andre om hvor mange som er på kurs vs hvor mange som blir rekomandert og får jobb CHECK!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OleK, post: 572098, member: 36337"] Enig i mye av det som blir skrevet her,men ikke allt. At om man har tatt en utbilding hos sts gjelder den ikke for andre steder da de har sin egen utbilding? Jobbet en sesong for STS og sesongen etter søkte jeg jobb hos sport reiser som nå eies av STS men da var det ikke en del av sts. Fikk jobb og jeg behøvde ikke ta noe kurs hos dem siden jeg allerede hadde jobbet med det samme for sts og de viste at sts sine kurs var av bra kvalitet,men de ville jeg skulle bli med ned på"kurset" for å bli kjent med de jeg skulle jobbe med. Takket nei til jobben da jeg fikk et tilbud i en sportsbutikk jeg ikke kunne takke nei til så at STS sine kurs ikke er verdt noe er feil. De har stor respekt for sine kurs blandt de andre reise selskapene og de er kjent for å ha de dyktigste folkene etter endt kurs. Men i det andre om hvor mange som er på kurs vs hvor mange som blir rekomandert og får jobb CHECK! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Jobb efter skidinstruktörskurs i Bad Gastein?
Tillbaka
Topp