Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jobb från mitten av dec?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Andreas85" data-source="post: 485783" data-attributes="member: 86482"><p>Det har trasslat till sig för mig härhemma så kommer inte kunna komma ner till verbier förrns tidigast 17e dec, tänkte ordna jobb på plats men tänkte höra från nån som har varit med om nåt liknande, går det att få jobb då? Verkar redan nu som de flesta som ska ner redan har jobb och när man ringer runt till olika jobb därnere verkar dom flesta redan ha all personal dom behöver för säsongen</p><p></p><p>Är det värt att chansa och åka ner då jag måste ha ett jobb för att gå runt...</p><p></p><p>//en vilsen och förtvivlad själ</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Andreas85, post: 485783, member: 86482"] Det har trasslat till sig för mig härhemma så kommer inte kunna komma ner till verbier förrns tidigast 17e dec, tänkte ordna jobb på plats men tänkte höra från nån som har varit med om nåt liknande, går det att få jobb då? Verkar redan nu som de flesta som ska ner redan har jobb och när man ringer runt till olika jobb därnere verkar dom flesta redan ha all personal dom behöver för säsongen Är det värt att chansa och åka ner då jag måste ha ett jobb för att gå runt... //en vilsen och förtvivlad själ [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jobb från mitten av dec?
Tillbaka
Topp