Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jobb i alperna vart söker man!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SelanderALPIN" data-source="post: 1041633" data-attributes="member: 144080"><p>Om din tanke är akning i första hand och söker dig till ett säsongjobb som servitör, barpersonal etc sa är det lättare pa manga orter att fixa boende innan man aker ner och sedan bara ga runder och fraga och lämna CV.</p><p>Vi driver till exempel ett hotell, 2 barer och en nattklubb i Bad gastein och vi anställer i första hand personal fran var bartenderskola European bartender School som startar i November. För diverse andra arbete tar vi "skibummare" pa plats här nere. </p><p></p><p>Annars tipsar jag om att bestäm vilken ort du vill till, sedan kolla upp namn pa de företag där nere restauranger, skidskolor osv och ta sedan kontakt med dem.</p><p></p><p>Är du intresserad av att säsonga i Bad Gastein sa hör gärna av dig sa kan jag hjälpa dig med att hitta boende och kanske jobb. </p><p></p><p>Lycka till och hoppas du finner nagot!</p><p></p><p>Vänligen,</p><p></p><p>Lina Selander</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SelanderALPIN, post: 1041633, member: 144080"] Om din tanke är akning i första hand och söker dig till ett säsongjobb som servitör, barpersonal etc sa är det lättare pa manga orter att fixa boende innan man aker ner och sedan bara ga runder och fraga och lämna CV. Vi driver till exempel ett hotell, 2 barer och en nattklubb i Bad gastein och vi anställer i första hand personal fran var bartenderskola European bartender School som startar i November. För diverse andra arbete tar vi "skibummare" pa plats här nere. Annars tipsar jag om att bestäm vilken ort du vill till, sedan kolla upp namn pa de företag där nere restauranger, skidskolor osv och ta sedan kontakt med dem. Är du intresserad av att säsonga i Bad Gastein sa hör gärna av dig sa kan jag hjälpa dig med att hitta boende och kanske jobb. Lycka till och hoppas du finner nagot! Vänligen, Lina Selander [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jobb i alperna vart söker man!
Tillbaka
Topp