Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jobb i Bad Gastein
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kindt" data-source="post: 1080451" data-attributes="member: 160583"><p>Hej!</p><p></p><p>Jag är en 20 årig svensk som för tillfället befinner mig i sydostasien. Den tredje januari så flyttar jag dock ner till Bad Gastein for min första säsong och är på jakt efter tips på var och hur man kan få tag på ett jobb. Jag har tidigare erfarenhet av att jobba utomlands efter ett år i Norge och i synnerhet inom restaurangbranschen. Min tyska är tyvärr långt ifran den bästa, men jag undrar om någon har några tips i alla fall. Jag kan ta ett jobb inom i stort sett vad som helst och vill helst jobba under ca tre dagar per vecka. Kan dock gärna tänka mig mer, bara jag får ett jobb.</p><p></p><p>Någon som har arbetat i Bad Gastein tidigare och vet hur man bör gå till väga for att få tag på ett jobb? Eller som har ett inför denna säsongen och har några tips?</p><p></p><p>Tacksam for alla svar!</p><p></p><p>Mvh Erik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kindt, post: 1080451, member: 160583"] Hej! Jag är en 20 årig svensk som för tillfället befinner mig i sydostasien. Den tredje januari så flyttar jag dock ner till Bad Gastein for min första säsong och är på jakt efter tips på var och hur man kan få tag på ett jobb. Jag har tidigare erfarenhet av att jobba utomlands efter ett år i Norge och i synnerhet inom restaurangbranschen. Min tyska är tyvärr långt ifran den bästa, men jag undrar om någon har några tips i alla fall. Jag kan ta ett jobb inom i stort sett vad som helst och vill helst jobba under ca tre dagar per vecka. Kan dock gärna tänka mig mer, bara jag får ett jobb. Någon som har arbetat i Bad Gastein tidigare och vet hur man bör gå till väga for att få tag på ett jobb? Eller som har ett inför denna säsongen och har några tips? Tacksam for alla svar! Mvh Erik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jobb i Bad Gastein
Tillbaka
Topp