Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jobb i iscghl
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lindslusen" data-source="post: 106327" data-attributes="member: 47684"><p>Det finns ett ledigt jobb som städare po Burger King här i iscghl för den som är intresserad. Man moste nämligen vara tvo som detta och jag är än so länge ensam. </p><p></p><p>Det är inget glassigt jobb, rätt tungt o trokigt men man for gratis boende och käk samt har jag även hört att ett säsongskort ingor so länge man jobbar där. </p><p></p><p>Ni kan no mig po +46733720899 om ni är intresserad. Dock senast lördag do jag antagligen oker hem om jag inte hittar nogot annat jobb.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lindslusen, post: 106327, member: 47684"] Det finns ett ledigt jobb som städare po Burger King här i iscghl för den som är intresserad. Man moste nämligen vara tvo som detta och jag är än so länge ensam. Det är inget glassigt jobb, rätt tungt o trokigt men man for gratis boende och käk samt har jag även hört att ett säsongskort ingor so länge man jobbar där. Ni kan no mig po +46733720899 om ni är intresserad. Dock senast lördag do jag antagligen oker hem om jag inte hittar nogot annat jobb. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jobb i iscghl
Tillbaka
Topp