Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Jobb i Kanada!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="cia76" data-source="post: 365521" data-attributes="member: 77356"><p>Är det någon som har lust att jobba i Rockies under denna skidsäsong 07-08? Det finns lediga jobb i Jasper, Marmot Basin. Kontakta Tony på: tony@globalpeoplesolutions.ca, om du är intresserad. Han kan skicka dig mera detaljerat info och hjälper även med arbetsvisum. Bor själv i Kanada och kan bara rekommendera upplevelsen - ja och vem kan säga nej till att tillbringa en säsong på Rocky Mountains <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":-)" title="Smile :-)" data-smilie="1"data-shortname=":-)" /> Go for it!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="cia76, post: 365521, member: 77356"] Är det någon som har lust att jobba i Rockies under denna skidsäsong 07-08? Det finns lediga jobb i Jasper, Marmot Basin. Kontakta Tony på: tony@globalpeoplesolutions.ca, om du är intresserad. Han kan skicka dig mera detaljerat info och hjälper även med arbetsvisum. Bor själv i Kanada och kan bara rekommendera upplevelsen - ja och vem kan säga nej till att tillbringa en säsong på Rocky Mountains :-) Go for it! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Jobb i Kanada!
Tillbaka
Topp