Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jobb i Ö-rike
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Christoffer_Olsson" data-source="post: 47014" data-attributes="member: 14867"><p>Hej!</p><p>Vi är två brynare som ska ner till Österrike nästa vinter. En av oss var nere vintern 01/02 och jobbade i Kitzbühel. Där av vet jag vikten av att ha ett gott jobb. Jag har inte lust att åka tillbaka till Kitz, inte för att det var dåligt utan för att man vill ju se nått annat.</p><p>Så då, är det nån här som kan tipsa om ett bra hak att jobba på hade det varit hel schysst..</p><p>Ha de gott</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Christoffer_Olsson, post: 47014, member: 14867"] Hej! Vi är två brynare som ska ner till Österrike nästa vinter. En av oss var nere vintern 01/02 och jobbade i Kitzbühel. Där av vet jag vikten av att ha ett gott jobb. Jag har inte lust att åka tillbaka till Kitz, inte för att det var dåligt utan för att man vill ju se nått annat. Så då, är det nån här som kan tipsa om ett bra hak att jobba på hade det varit hel schysst.. Ha de gott [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jobb i Ö-rike
Tillbaka
Topp