Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jobb i Oslo finnes
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jakob_Sanne" data-source="post: 204917" data-attributes="member: 31587"><p>Ja alla är vi väl horor för pengar, 30k i månaden är ju mycket pengar, bara att gratulera. Men jag vill ju också informera folk som läser den här tråden och inte har så stor erfarenhet av arbetsmarknaden i Oslo att det faktiskt inte är någon extraordinär lön för den arbetsinsatsen. Jag gissar att du jobbar uppåt 300 timmar i månaden? Jag bor här och jag skulle kalla timlönen för godkänd för att vara ett förstajobb men övertidsvillkåren är ju rent usla. I stort sett alla andra jobb här är styrda av för arbetstagaren ganska förmånliga villkår vad gäller övertid och obekväma arbetstider. Det enda som jag ser kan vara lockande med ditt erbjudande verkar vara att man verkar kunna jobba ungefär hur mycket som helst. Men ett jobb som erbjuder det behöver man inte leta med ljus och lykta efter direkt. Så det jag vill säga till er som funderar på det här jobbet, kanske ska ni även undersöka vilka alternativ som finns, och det är ett tips som jag bjuder på helt gratis. Micke, du verkar ju trivas på ditt jobb och jag trivs på mitt, och även jag är ledig större delen av året, så då behöver vi inte byta med varandra iallafall!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jakob_Sanne, post: 204917, member: 31587"] Ja alla är vi väl horor för pengar, 30k i månaden är ju mycket pengar, bara att gratulera. Men jag vill ju också informera folk som läser den här tråden och inte har så stor erfarenhet av arbetsmarknaden i Oslo att det faktiskt inte är någon extraordinär lön för den arbetsinsatsen. Jag gissar att du jobbar uppåt 300 timmar i månaden? Jag bor här och jag skulle kalla timlönen för godkänd för att vara ett förstajobb men övertidsvillkåren är ju rent usla. I stort sett alla andra jobb här är styrda av för arbetstagaren ganska förmånliga villkår vad gäller övertid och obekväma arbetstider. Det enda som jag ser kan vara lockande med ditt erbjudande verkar vara att man verkar kunna jobba ungefär hur mycket som helst. Men ett jobb som erbjuder det behöver man inte leta med ljus och lykta efter direkt. Så det jag vill säga till er som funderar på det här jobbet, kanske ska ni även undersöka vilka alternativ som finns, och det är ett tips som jag bjuder på helt gratis. Micke, du verkar ju trivas på ditt jobb och jag trivs på mitt, och även jag är ledig större delen av året, så då behöver vi inte byta med varandra iallafall! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jobb i Oslo finnes
Tillbaka
Topp