Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jobb i Sälen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mariiiiiie" data-source="post: 48326" data-attributes="member: 34204"><p>Tja!!</p><p></p><p>Har gjort 2 sæsonger i Sælen, i Tandådalen...</p><p>Visst som folk kanske sæger...inte d ultimata backarna men åkningen finns dær!!</p><p>Som sagts innan, helt ok offpist en bit från væggen, GRYM pipe o parkerna kan faktiskt va vældigt bra! ( iaf nær min polare Henke får går løs o shapar..men han ska bara va dær 2 sista månaderna iår...)</p><p></p><p>Iaf...</p><p></p><p>Det ær sækert lika kul o jobba i Lindvallen som Tandådalen/hundfjællet men åkningen e iaf vældigt mkt mer bættre o varierad i Tandådalen/Hundfjællet...</p><p>O sammanhållningen e grym, (va i Chamonix i vinter, grymt kul men saknade den stæmningen man hade i Sælen!!)</p><p>massa nytt folk från hela landet som man håller kontakten me efteråt o hakar ihop me lite hær o var på æventyr i tid o otid!</p><p>O søker du till Tandis/Hundis nu nær de rekryterar (senast 25aug), så får du åka på "rekryteringshelg" om du går vidare t intervju, o bara den e grymt kul!!</p><p></p><p>Ta en titt på www.skistar.com</p><p>Klicka på Sælen så kan du søka direkt via Internet....</p><p></p><p>Lycka t o hoppas du får kul!!</p><p>Men d VET jag att du får =)</p><p></p><p>Bonsaiii!!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mariiiiiie, post: 48326, member: 34204"] Tja!! Har gjort 2 sæsonger i Sælen, i Tandådalen... Visst som folk kanske sæger...inte d ultimata backarna men åkningen finns dær!! Som sagts innan, helt ok offpist en bit från væggen, GRYM pipe o parkerna kan faktiskt va vældigt bra! ( iaf nær min polare Henke får går løs o shapar..men han ska bara va dær 2 sista månaderna iår...) Iaf... Det ær sækert lika kul o jobba i Lindvallen som Tandådalen/hundfjællet men åkningen e iaf vældigt mkt mer bættre o varierad i Tandådalen/Hundfjællet... O sammanhållningen e grym, (va i Chamonix i vinter, grymt kul men saknade den stæmningen man hade i Sælen!!) massa nytt folk från hela landet som man håller kontakten me efteråt o hakar ihop me lite hær o var på æventyr i tid o otid! O søker du till Tandis/Hundis nu nær de rekryterar (senast 25aug), så får du åka på "rekryteringshelg" om du går vidare t intervju, o bara den e grymt kul!! Ta en titt på www.skistar.com Klicka på Sælen så kan du søka direkt via Internet.... Lycka t o hoppas du får kul!! Men d VET jag att du får =) Bonsaiii!!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jobb i Sälen
Tillbaka
Topp