Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jobb i skiduthyrningen, hjälp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ET88" data-source="post: 807022" data-attributes="member: 100268"><p>Vill bara klargöra en sak. Jag är inte lat. Jag studerar till civilingenjör samtidigt som jag har två jobb vid sidan om. Så nog men kommentarer angående "chill eller slitgöra":P. Det enda jag ville veta var att få en uppfattning om hur krävande det kan vara, om någon nu hade jobbat med det tidigare. Man vill ju inte slita ut sig på jobbet så man inte orkar åka skidor:D (som om det skulle hända) </p><p></p><p>Verkar som att det var väldigt bra villkor på ditt jobb Ole-Kr! Ska försöka höra med dem angående boende också. Precis som du sa så är det inte kul att leva som en parasit när man inte har råd med det egna. Ska räkna med att ha en liten backup med sig ner så man kan hänga med på lite skoj! </p><p></p><p>Tack än en gång för hjälpen!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ET88, post: 807022, member: 100268"] Vill bara klargöra en sak. Jag är inte lat. Jag studerar till civilingenjör samtidigt som jag har två jobb vid sidan om. Så nog men kommentarer angående "chill eller slitgöra":P. Det enda jag ville veta var att få en uppfattning om hur krävande det kan vara, om någon nu hade jobbat med det tidigare. Man vill ju inte slita ut sig på jobbet så man inte orkar åka skidor:D (som om det skulle hända) Verkar som att det var väldigt bra villkor på ditt jobb Ole-Kr! Ska försöka höra med dem angående boende också. Precis som du sa så är det inte kul att leva som en parasit när man inte har råd med det egna. Ska räkna med att ha en liten backup med sig ner så man kan hänga med på lite skoj! Tack än en gång för hjälpen! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jobb i skiduthyrningen, hjälp
Tillbaka
Topp