Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jobb i St:Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hallvar" data-source="post: 47535" data-attributes="member: 14092"><p>Mitt tips är att dra ner mellan mitten nov till början på dec, helst så tidigt som möjligt! Hämta jobblistan på surfers paradise(snowboardaffären)mitt på torget i St Anton och börja ring runt till hotell o restauranger, knacka dörr o snacka med alla andra bummare som kommit tidigt och som har hört rykten om ställen som behöver folk osv osv...finns väl inte direkt några ställen som är idiotsäkra därnere o sen måste man vara på plats för att få sig en någorlunda bild av hur man ska göra och var det är idé att kolla efter jobb...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hallvar, post: 47535, member: 14092"] Mitt tips är att dra ner mellan mitten nov till början på dec, helst så tidigt som möjligt! Hämta jobblistan på surfers paradise(snowboardaffären)mitt på torget i St Anton och börja ring runt till hotell o restauranger, knacka dörr o snacka med alla andra bummare som kommit tidigt och som har hört rykten om ställen som behöver folk osv osv...finns väl inte direkt några ställen som är idiotsäkra därnere o sen måste man vara på plats för att få sig en någorlunda bild av hur man ska göra och var det är idé att kolla efter jobb... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jobb i St:Anton
Tillbaka
Topp