Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jobb i Whistler?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="cia76" data-source="post: 365520" data-attributes="member: 77356"><p>Hej igen! Märkte just att jag inte skrev en fullständig e-post adress för Tony :-/ Nytt försök, alltså den låter: tony@globalpeoplesolutions.ca. Han känner till jobbmarknaden i Rockies och vet hur det funkar med visum för svenskar. Det är bara att kontakta honom <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":-)" title="Smile :-)" data-smilie="1"data-shortname=":-)" /> Bor själv i Kanada sedan ett år och kan bara säga att det är toppen. Super upplevelse! Folk är vänliga och det finns jobb fast hur mycket, särskilt i provinsen Alberta, vilket betyder Jasper och Banff (Marmot Basin, Sunshine, Lake Louise etc.). Lycka till!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="cia76, post: 365520, member: 77356"] Hej igen! Märkte just att jag inte skrev en fullständig e-post adress för Tony :-/ Nytt försök, alltså den låter: tony@globalpeoplesolutions.ca. Han känner till jobbmarknaden i Rockies och vet hur det funkar med visum för svenskar. Det är bara att kontakta honom :-) Bor själv i Kanada sedan ett år och kan bara säga att det är toppen. Super upplevelse! Folk är vänliga och det finns jobb fast hur mycket, särskilt i provinsen Alberta, vilket betyder Jasper och Banff (Marmot Basin, Sunshine, Lake Louise etc.). Lycka till!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jobb i Whistler?
Tillbaka
Topp