Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jobb i Whistler?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="crazyKRUSE" data-source="post: 365540" data-attributes="member: 31617"><p>Oroa dig inte för mycket om jobb. Självfallet beror det på vad du har för kvalifikationer! Om du Har tänkt att dra till Whistler så är det BOENDE du skall oroa dig för! Redan förra vintern var det en hel del arbetsgivare som inte gav jobb om du inte hade boende! Och denna säsongen kan du kallt få räkna med att ta med kopia på kontraktet för att bevisa att du har boende hela säsongen! Det finns ALLTID jobb! Och som Cia nämnde. De skriker efter folk i Alberta! Nu har jag redan varit här ett år men hade jag gjort en ny säsong hade jag valt något annat än Whistler. Fördelar med att INTE välja Whistler; Bättre snö, lägre priser, vänligare locals, mindre folk. Lycka till oavsett!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="crazyKRUSE, post: 365540, member: 31617"] Oroa dig inte för mycket om jobb. Självfallet beror det på vad du har för kvalifikationer! Om du Har tänkt att dra till Whistler så är det BOENDE du skall oroa dig för! Redan förra vintern var det en hel del arbetsgivare som inte gav jobb om du inte hade boende! Och denna säsongen kan du kallt få räkna med att ta med kopia på kontraktet för att bevisa att du har boende hela säsongen! Det finns ALLTID jobb! Och som Cia nämnde. De skriker efter folk i Alberta! Nu har jag redan varit här ett år men hade jag gjort en ny säsong hade jag valt något annat än Whistler. Fördelar med att INTE välja Whistler; Bättre snö, lägre priser, vänligare locals, mindre folk. Lycka till oavsett! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jobb i Whistler?
Tillbaka
Topp